Persbericht FeverVision by Elinex.

Gepubliceerd op 6 mei 2020

Elinex verwerft distributeurschap voor de Nederlandse markt voor FeverVision “koortsdetectie & handontsmettingsoplossing”.

Voor Elinex zijn het verzorgen van “zekerheid & continuïteit” al jarenlang belangrijke kernwaarden. In deze bijzondere tijd met alle beperkingen rondom het COVID-19 virus hebben wij een oplossing gevonden om een veiligere omgeving te bieden voor uw medewerkers en bezoekers.

Namelijk de FeverVision oplossing, een alles-in-1-oplossing voorzien van realtime (medische) koortsmeter met handpomp, alcoholontsmetter en video uitleg voor het juist ontsmetten van de handen. Omdat veel mensen niet weten hoelang en op welke manier je de handen moet ontsmetten wordt na de temperatuurmeting een video afgespeeld waarin wordt aangegeven hoe en hoelang je moet ontsmetten. Het unieke van deze oplossing is dat er gebruik gemaakt wordt van een medische sensor welke op 0,2 graden celcius nauwkeurigheid meet. Het apparaat heeft een vaste marktprijs van € 4.850,- ex. btw en een huidige levertijd van 6-8 weken. Vanaf maandag 25 mei is de oplossing te bekijken en te testen bij de entree van Elinex in Ridderkerk.

Via een bevriende relatie kwamen de broers Van Raamsdonk bij deze oplossing terecht en hebben zij voor de Nederlandse markt het distributeurschap verworven.

Daniël van Raamsdonk (initiatiefnemer) en Bart van Raamsdonk (algemeen directeur Elinex)

Geen noodstroomoplossing, wel veilig werken voor iedereen
Het is geen Power Solution of UPS, wel biedt het ‘zekerheid’ inzake of iemand koorts heeft ja of nee. Daarnaast kan het ons allemaal weer ‘continuïteit’ bieden in de zin van het heropenen van (kantoor)ruimtes en/of winkels. Omdat dit een product is wat op dit moment nodig is binnen de huidige coronasituatie en omdat het aansluit bij de (facilitaire) klanten van Elinex hebben we besloten dit binnen de Elinex bedrijfsvoering in de Nederlandse markt weg te zetten. Afhankelijk van de werkelijke behoefte en ontwikkelingen kan het in de toekomst een mogelijke nieuwe bedrijfstak zijn waarin FeverVision met andere PBM-artikelen kan worden aangeboden aan de klanten van Elinex middels een aparte webwinkel.

Over Elinex
Elinex Power Solutions is de grootste merkonafhankelijke aanbieder van noodstroomoplossingen binnen de Benelux. Zij opereert al 33 jaar vanuit Ridderkerk binnen een landelijk netwerk. Tot de oplossingen behoren nieuwe UPS'en, noodstroominstallaties, maar ook 24/7 service en merkonafhankelijk onderhoud. Met meer dan 50 enthousiaste medewerkers bedient Elinex een zeer breed portfolio aan klanten in vrijwel iedere sector. Elinex heeft naast haar diensten & projectentak ook een handelstak en een webshop: UPSwinkel.nl.

Over FeverVision
FeverVision heet het toestel dat naar aanleiding van de coronacrisis in ijltempo door de spitsvondige ondernemers werd bedacht. Dit zeer jonge bedrijf komt uit Belgisch Limburg en is gevestigd in Hasselt. Het is een innovatieve samenwerking tussen uitvinder Pixelvision en gevestigde Limburgse ondernemers, waaronder Nick Koopmans van Pixelvision en Sven Vangeneugden van Vigilance Security.

Meer informatie
Voor meer informatie kijk op onze productpagina of direct op de artikelpagina van UPSwinkel.nl

Meld je aan voor de Elinex nieuwsbrief:

Eergisteren om 12:40 - Inmiddels zijn @GlobaleDC en Elinex al 11 jaar partners. Ook voor het onlangs opgeleverde derde datacenter is Eline… https://t.co/tYOyr980IS
2 juli 2020 - 10:58 - Tevreden klanten = reden voor gebak! https://t.co/U0oa4dbm96
18 juni 2020 - 17:14 - Ondanks de coronacrisis gaat Elinex door met het uitwerken van haar toekomstplannen, zo wordt er een stuk magazijn… https://t.co/pqBhkHVdXL
11 juni 2020 - 15:08 - Omdat onze business blijft groeien zijn wij blij met de komst van Marco die ons magazijn & expeditie team komt vers… https://t.co/9Uzu7K2H8c
4 juni 2020 - 17:52 - Tot ons verdriet is oprichter en eigenaar van Elinex Power Solutions B.V. Huub van Raamsdonk overleden op donderdag… https://t.co/wKGQU2TPSU
25 mei 2020 - 16:33 - Zo nu en dan geeft onze service engineer Eric ons een kijkje in zijn werkzaamheden. Deze keer doet hij dat door mid… https://t.co/OllDTzYwkg
18 mei 2020 - 15:37 - Elinex heeft in Brussel de @Huawei FusionModule2000 opgeleverd bij een klant uit de financiële sector. Het betreft… https://t.co/GRsQ1gdTFD
14 mei 2020 - 12:21 - Onlangs heeft Elinex een mooie opdracht mogen ontvangen voor de levering van noodstroominstallaties en een CleanNet… https://t.co/cgpPpyoHp1
7 mei 2020 - 16:46 - Elinex introduceert FeverVision "koortsdetectie & handontsmettingsoplossing" in de Nederlandse markt. Geen noodstro… https://t.co/2empAGCU67