Cookievoorkeuren
Instellingen Ik ga akkoord

Klanttevredenheidsonderzoek Elinex 2019.

Gepubliceerd op 30 maart 2020

Klanttevredenheidsonderzoek Elinex 2019

Ook dit jaar heeft Elinex haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Inmiddels is het onderzoek gereed en informeren wij u graag over de uitkomsten. Onze klanten geven ons een 7,95 voor hun ervaringen met Elinex in 2019. Afgerond nog steeds een 8, maar zoals ook in ons werk kijken we graag naar de details en tot en met achter de komma. We zien dus een zeer lichte groei van 0,1 punt ten aanzien van vorig jaar.

Onze NPS (Net Promotor Score) is gestegen van 20 naar 21. Daarmee liggen we in lijn met het landelijk gemiddelde van 21 betreft professionele dienstverleners (B2B) in Nederland (volgens onderzoek van Integron).

Het afgelopen jaar was door vele interne veranderingen behoorlijk ingrijpend voor Elinex, ondanks dat zijn wij erg trots op het behaalde resultaat. Ook pakken we door met onze verbeteringen en hebben we als doelstelling voor 2020 om qua klanttevredenheid te groeien naar een 8,2! Heeft u verbeterpunten? Laat het ons weten, wij gaan er graag mee aan de slag!

Een greep uit een aantal positieve reacties die wij ontvangen hebben van respondenten:

Elinex komt haar afspraken na, duidelijke communicatie, personeel met kennis (helaas niet standaard bij alle bedrijven). Werken zorgvuldig en geven goed advies, ook als het niet in het voordeel is van Elinex.

  • Klaarstaan buiten werktijden als een klant echt in de problemen zit.
  • Snelle reactie en hulp. Goede kennis van het onderwerp. Denken goed mee met het technische vraagstuk.
  • Jaarlijkse controles gebeuren netjes, de engineers hebben veel kennis van elektronica en het product dat wij gebruiken.
  • Accurate storingsopvolging en gedegen onderhoud.
  • Aanvraag onderhoud, planning, uitvoering en nazorg. Eigenlijk zoals het hoort. Goede medewerkers en tevens goede engineers.
  • Kwaliteit van de dienstverlening en bereikbaarheid van de organisatie.

Een aantal verbeterpunten die wij ontvangen hebben van respondenten:

  • Terugkoppeling bij wijzigingen onderhoudscontracten.
  • Communicatie qua uitvoering van opdrachten en planning, terugkoppeling van de juiste informatie.
  • Communicatie over het onderhoud en rapportages.

Samengevat hebben deze verbeterpunten voornamelijk te maken met onze afdeling Ordermanagement en de software die daar gebruikt wordt. Door het implementatieproject zijn er een aantal achterstanden opgelopen die inmiddels opgelost zijn. Ook hebben wij het team inmiddels versterkt met nieuwe collega’s. Dit samen met de implementatie van ons nieuw ERP-platform vanaf 1 oktober 2019 en de finetuning die gepland staat tot 1 juli a.s. vertrouwen wij erop een stabiele basis en ondersteunend pakket te hebben waarmee wij u nog beter van dienst kunnen zijn.

Wij willen alle respondenten bedanken voor de beoordeling, de waardevolle feedback en tevens voor de fijne samenwerking in 2019, wij zien er naar uit u dit jaar nog beter van dienst te zijn!



Terugkeren

Meld je aan voor de Elinex nieuwsbrief:

8 juli 2021 - 15:01 - Huawei, Elinex en Exertis bezegelen een intensief samenwerkingsverband op het gebied van noodstroomoplossingen binn… https://t.co/wE1LQ9iQwv
7 juli 2021 - 10:49 - Deze week verwelkomen wij Maurice die ons magazijn & expeditie team komt versterken! 🙌🻠Ben jij ook op zoek naar ee… https://t.co/QN7OFWe4EP
9 juni 2021 - 17:12 - Onlangs hebben wij met succes een hoofdschakel- en verdeelinrichting vervangen en aangesloten voor één van de locat… https://t.co/vhV19x7hqf
9 juni 2021 - 17:14 - Bij Elinex zijn we nooit klaar met leren! Door het verzorgen van interne trainingen blijven onze medewerkers op de… https://t.co/evORehTfh2
6 mei 2021 - 18:03 - Als Service Engineer bij Elinex kom je op verschillende klantlocaties terecht voor het uitvoeren van installatie-,… https://t.co/Uxuryhj6oR
3 mei 2021 - 17:23 - De winnaar van onze wandelchallenge is bekend en heeft een @Huawei smartwatch gewonnen! Heb jij ook een ommetje ge… https://t.co/5R5Nn9wTqO
26 april 2021 - 15:38 - De oranje tompoezen zijn er weer! Maak er een leuke dag van morgen 🇳🇱 Team Elinex #koningsdag #oranjeboven #tompouce https://t.co/oOb6Ak8YX2
22 april 2021 - 19:50 - Elinex wint 3 Huawei awards 🥇 Lees op onze website waarom wij maar liefst drie keer tot best presterende partner zi… https://t.co/Q2VhQ21j96
14 april 2021 - 15:02 - Gisteren vond bij Elinex een Factory Acceptance Test plaats in samenwerking met onze partner @Croonwolterdros De af… https://t.co/ZL1pw7Sa2C
8 april 2021 - 16:28 - PLUS supermarkten spelen op safe met Elinex! Het volledige artikel is te lezen op onze website:… https://t.co/pBw7Z2vbj2
25 maart 2021 - 12:25 - Klanten geven ons een 8,2! Begin dit jaar deden wij onderzoek naar de ervaringen van onze klanten in het bewogen ja… https://t.co/rpr3CONxAW
18 maart 2021 - 17:11 - In samenwerking met @vandenpolgroep heeft Elinex een succesvolle Factory Acceptance Test (FAT) uitgevoerd. Hierdoor… https://t.co/ltDQ3N6rDW
11 maart 2021 - 14:00 - Trots dat wij de leverancier zijn van UPS-systemen voor dit project in België! Bezoek https://t.co/hsKO7LxTkt voor… https://t.co/2MKrUOvnzw
25 februari 2021 - 16:31 - Onlangs heeft Elinex de opdracht gekregen om vier UPS-systemen van 125kVA inclusief bypasskast te vervangen bij een… https://t.co/KMvkuWfoCE
18 februari 2021 - 12:21 - Elinex is door MEET Strukton geselecteerd als leverancier van de noodstroomvoorziening voor het nieuwe onderkomen v… https://t.co/W98ATmpyer
11 februari 2021 - 17:31 - Elinex maakt droom waar voor Jahmale Medical Solutions in Liberië, West-Afrika. Netstoring of netuitval heeft geen… https://t.co/hAQQNNbMw6
4 februari 2021 - 16:44 - Sta jij hier straks ook plannen te maken om orders volledig naar klantwens uit te voeren? 👨🻔🫠Ter uitbreiding van… https://t.co/du2yRQKCsn
28 januari 2021 - 17:10 - Met gepaste trots kunnen we zeggen dat Elinex ook de komende vijf jaar zorg mag dragen voor onderhoud en vervanging… https://t.co/MRculxaFa5
21 januari 2021 - 13:58 - Wil jij 2021 succesvol beginnen? Wij zijn op zoek naar een peoplemanager die met ons serviceteam aan de slag gaat o… https://t.co/bxUizYgRT7
23 december 2020 - 16:52 - Elinex wenst iedereen alvast een gelukkig kerstfeest en een voorspoedig 2021 toe! #feestdagen #kerst #nieuwjaar https://t.co/HPbsFRLGDa