Klanten geven Elinex een 8,2!
Gepubliceerd op 30 januari 2018
Ook dit jaar heeft Elinex haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Voor de continuïteit van Elinex en haar klanten heeft Elinex de strategie zich continu te verbeteren. Feedback van onze klanten is daarom essentieel en zeer waardevol voor ons.
“De vakkennis van de service mensen is opvallend goed, en wat heel belangrijk is dat de organisatie heel betrouwbaar is in afspraken.” - klant uit marine & offshore
Bij deze willen wij alle klanten bedanken die hebben deelgenomen aan dit onderzoek. Vorig jaar scoorden wij een 7,9 en was het doel om minimaal een 8 te behalen in 2018. Wij zijn dus enorm trots op het feit dat wij dit ruim behaald hebben: een 8,2!
Net promotor score
Elinex heeft een absolute score van +30. Dit is erg positief is, aangezien de score tussen de -100 en +100 kan liggen.
Op deze onderdelen scoorde Elinex het hoogst:
Er zijn een aantal terugkerende sterke onderdelen te herkennen in de antwoorden van de deelnemers. De rode draad, of in Elinex’ geval: de blauwe draad: “afspraak = afspraak”. Daarnaast scoren wij hoog op:
• “Een vriendelijke en adequate communicatie”
• “Een hoge score op technische kennis”
• “Zeer goede service”
• “Probleemoplossend vermogen”
Quotes waar wij trots op zijn:
“Afspraak is afspraak.” – klant uit medische sector
“Service verlening is dik in orde.” – klant uit IT-sector
“Heel vlotte communicatie, snelle reactie, goede opvolging, fijne samenwerking :)” - klant uit financiële sector
“De vakkennis van de service mensen is opvallend goed, en wat heel belangrijk is dat de organisatie heel betrouwbaar is in afspraken.” - klant uit marine & offshore
“Bij het onderhoud aan onze UPS'en kwam naar voren dat een van de UPS' en niet goed aangesloten was. De Bypass mode zat verkeerd. De Service Engineer heeft dat tijdens onderhoud geconstateerd en gerepareerd op een vakkundige wijze. Niets dan lof.” - klant uit overheidssector
Terugkeren