Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Uitslag Klanttevredenheidsonderzoek ELINEX over 2023

Uitslag Klanttevredenheidsonderzoek ELINEX over 2023

  • 02 april 2024
  • Ridderkerk

Klanten geven ons een 8,1!

Ook dit jaar heeft ELINEX haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Onze klanten geven ons een 8,09 voor hun ervaringen met ELINEX in 2023. Afgerond een ruime 8,1, maar zoals ook in ons werk kijken we graag naar de details en tot en met achter de komma. Uit het onderzoek kwam dit jaar een NPS van 31. We zien een stijging ten aanzien van vorig jaar.


Bron: 2024 ELINEX klanttevredenheidsonderzoek gemiddelde cijfer afgelopen jaren
Bron: 2024 ELINEX klanttevredenheidsonderzoek NPS afgelopen jaren

Bron: 2024 ELINEX klanttevredenheidsonderzoek NPS afgelopen jaren

Ook dit jaar hebben we weer een leuke winactie aan de enquête gekoppeld en de winnaars zullen binnenkort persoonlijk benadert worden.

Wij halen waardevolle informatie uit deze feedback, daarom is jullie hulp van groot belang om te blijven verbeteren. We gaan dit jaar verder met verbeteringen doorvoeren en hebben als doelstelling voor 2024 om qua klanttevredenheid weer verder te groeien. Wij staan altijd open voor verbeteringen. We zijn nooit klaar met verbeteren. Heeft u verbeterpunten? Laat het ons weten, wij gaan er graag mee aan de slag!

Een aantal positieve reacties die wij hebben ontvangen van onze klanten:

  • Klantvriendelijkheid, maar vooral jullie flexibiliteit en het meedenken in bepaalde situaties worden erg gewaardeerd
  • Snel met reageren op offerte of service aanvragen, duidelijke offertes en informatie voorziening, overzichtelijk wie de contactpersonen zijn en voor het onderhoud, dezelfde monteur met gebouw kennis
  • Snelle service / prima support, de meetverslagen van de UPS-en, welke jaarlijks worden. onderhouden door Elinex binnen onze organisatie zijn zeer uitgebreid en goed te lezen door de gebruiker / beheerder
  • Leveren en inbedrijfstellen UPS systemen, Adviseren en een positieve benadering van de Projectleiders en Sales medewerkers.
  • Zeer goede technische kennis en heel klantvriendelijk

Een greep uit de verbeterpunten:

  • Rapportages/werkbon nauwkeuriger invullen
  • Beter communiceren tijdens lopende zaken
  • Offertes beter specificeren

Wij willen alle respondenten bedanken voor de beoordeling, de waardevolle feedback en tevens voor de fijne samenwerking in 2023. Wij gaan met uw waardevolle feedback aan de slag en wij zien er naar uit u dit jaar nog beter van dienst te zijn! Nog vragen? Wij helpen u graag!

 Neem gerust contact met ons. Wij helpen u graag verder!

Contact


Advies nodig?
Contact of advies?